eONPUIR

Цифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія]

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Окландер, Тетяна Олегівна
dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2018-02-08T17:32:59Z
dc.date.available 2018-02-08T17:32:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / За ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. — Одеса: Астропринт. - 2017. — 292 с. en
dc.identifier.isbn 978–966–927–268–3
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7012
dc.description.abstract Монографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки теоретико-прикладних положень цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг є ключовою тенденцією розвитку теорії маркетингу в сучасних умовах господарювання. Визначено, що цифровий маркетинг є видом маркетингової діяльності, який за цифровими каналами цифровими методами дозволяє масово індивідуалізовано взаємодіяти з цільовими сегментам ринку у віртуальному та реальному середовищах. Показано, що цифрові методи обробки та використання інформації стають основним джерелом підвищення ефективності маркетингової діяльності. Для науковців, викладачів, студентів вищих навчальних закладів. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Астропринт en
dc.subject цифровий маркетинг en
dc.subject інформатизація en
dc.subject цифрові методи en
dc.subject віртуальне середовище en
dc.title Цифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія] en
dc.title.alternative Digital Marketing - The Marketing Model of the 21st Century: [Monograph] en
dc.type Book en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.staff.id oklander@opu.ua en
opu.staff.id t.o.oklander@opu.ua en
opu.staff.id yashkina@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию