eONPUIR

The mechanism of formation innovations marketing potential: monograph

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.contributor.author Oklander, Tatyana
dc.contributor.author Yashkina, Oksana
dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Окландер, Тетяна Олегівна
dc.contributor.author Окландер, Татьяна Олеговна
dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Яшкина, Оксана Ивановна
dc.date.accessioned 2018-02-08T17:56:21Z
dc.date.available 2018-02-08T17:56:21Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Oklander M., Oklander T., Yashkina O. The mechanism of formation innovations marketing potential / Ed. by, Prof. M. Oklander. - LAP LAMBERT Academic Publishing. - 2017. - 137 p. en
dc.identifier.isbn 978-620-2-07644-9
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7014
dc.description.abstract The monograph is devoted to the solution of scientific and applied problems of the development of scientific and applied positions of the marketing innovations research of the mechanism to form the marketing potential of the most promising innovations by machine-building enterprises. It is proved that within the marketing information systems the concept and methodology of functioning of market innovations research require the development, which covers the entire innovation cycle. It is shown that the development of the theoretical foundation of the formation of the marketing potential of innovation engineering in terms of the growth of entrepreneurial risks is becoming the main source of economic activities efficiency increase. For scientists, lecturers and students of higher educational institutions. en
dc.description.abstract Монографія присвячена вирішенню науково-прикладної проблеми розроблення науково-прикладних положень маркетингових досліджень інновацій як механізму формування маркетингового потенціалу найбільш перспективних інноваційних розробок машинобудівних підприємств. Обґрунтовано, що в межах маркетингових інформаційних систем потребують розвитку концепція формування та методологія функціонування маркетингових досліджень інновацій, які охоплює весь інноваційний цикл. Показано, що розроблення теоретичного фундаменту формування маркетингового потенціалу інновацій машинобудування в умовах зростання підприємницьких ризиків стають основним джерелом підвищення ефективності господарської діяльності. Для науковців, викладачів, студентів вищих навчальних закладів. en
dc.language.iso en_US en
dc.publisher LAP LAMBERT Academic Publishing en
dc.subject marketing potential en
dc.subject innovation en
dc.subject marketing research en
dc.subject mechanism of formation en
dc.title The mechanism of formation innovations marketing potential: monograph en
dc.title.alternative Механізм формування маркетингового потенціалу інновацій: монографія en
dc.type Book en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.staff.id yashkina@opu.ua en
opu.staff.id oklander@opu.ua en
opu.staff.id t.o.oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию