The article considers approaches to determining the price elasticity of demand as a regression
model of price dependence, and also the risks in pricing based on the models obtained. The process of
obtaining price elasticity ...
Антощук, Світлана Григорівна; Антощук, Светлана Григорьевна; Antoschuk, Svitlana; Фомін, Олександр Олексійович; Фомин, Александр Алексеевич; Fomin, Alexander(ОНПУ, 2017)
У статті розглянуто історичну класифікацію моделей маркетингу, їх ознаки, а також
переваги і недоліки; наведено характеристики інформаційних процесів, які супроводжували
маркетингові моделі на різних етапах еволюції. ...
Соколовська, Зоя Миколаївна; Соколовская, Зоя Николаевна; Sokolovskaya, Zoya; Капустян, Ірина Володимирівна; Капустян, Ирина Владимировна; Kapustyan, Iryna(ОНПУ, 2017)
Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги
використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами.
Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового ...
Ілляшенко, Сергій Миколайович; Illiashenko, Sergi.; Ильяшенко, Сергей Николаевич(Одеса: "ТЕС", 2017)
Викладено результати аналізу комунікативної ефективності сайту наукового журналу
«Маркетинг і менеджмент інновацій» з позицій: динаміки відвідуваності (кількість сеансів,
відвідувачів, переглянутих сторінок, у тому ...