Наведено алгоритм роботи з текстом на основі творчих завдань до нього у процесі фахової підготовки студентів; увагу приділено поняттям «прототекст», «метатекст», «інтертекстуальність» та «інтенсіональність». Наголошено на використанні креативного потенціалу студентів як здатності асоціативно-метафорично мислити для виконання текстово-аналітичних творчих завдань.
Приведен алгоритм работы с текстом на основе творческих заданий к нему в процессе профессиональной подготовки, внимание уделено понятиям «прототекст», «метатекст», «интертекстуальность» и «интенсиональность». Акцент сделан на использовании креативного потенциала студентов как способности ассоциативно-метафорически мыслить в ходе выполнения текстово-аналитических творческих заданий.
The algorithm of working with the text is given on the basis of creative tasks for him in the process of professional training. Attention is given to the concepts of "prototext", "metatext", "intertextuality" and "intensional". The emphasis is on using the creative potential of students as the ability to associate metaphorical forms of thinking in the performance of analytical creative assignments to the text.