Висвітлено фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації, а також проаналізовано фірмовий стиль як засіб комунікації, за допомогою якого фірма може впливати на покупця, і як засіб для створення іміджу компанії.
Метою статті є висвітлення фірмових констант як ідентифікації корпоративного стилю організації. Адже саме завдяки фірмовим константам формується індивідуальність фірмового стилю, вони є рушійною силою у створенні єдиного іміджу компанії.
Висновки. Проаналізувавши фірмові константи як засіб ідентифікації корпоративного стилю організації, можна стверджувати, що завдяки цим елементам формується єдиний фірмовий стиль компанії, від кольорів веб–сайту до поведінки співробітників, який відрізняє її від інших компаній на ринку та
надає індивідуальність і ексклюзивність серед конкурентів. Рівень фірмового стилю представляє собою надійність та гарантію того, що фірма підтримує високий рівень продуктивності як у виробництві, так і в колективі.
The author considered the firm constants as the means of identification of corporate style of the organization, the autho also analysed a corporate style as a communication medium by means of which the firm influences the clients and that also stands as the means which creates the company image.
The purpose of article is to highlight the firm constants, being the identifications of corporate organization style. These are the firm constants which help to form the individuality of the style and at the same time they stand as driving force of unique company style creation.
Having analysed firm constants as means of identification of corporate style of the organization, we can claim thatdue to these elements the uniform corporate style of the company is formed, this very style makes the company unique and exclusive on the market among opponents. The level of a corporate style represents reliability and a guarantee that the firm maintains high performance level both in production, and in collective.