eONPUIR

Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Баранюк, Анна
dc.contributor.author Baraniuk, Anna
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:11:26Z
dc.date.available 2019-01-24T08:11:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації / В. П. Кубко, А. В. Баранюк // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 106. – С. 242–245. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8256
dc.description.abstract Висвітлено фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації, а також проаналізовано фірмовий стиль як засіб комунікації, за допомогою якого фірма може впливати на покупця, і як засіб для створення іміджу компанії. Метою статті є висвітлення фірмових констант як ідентифікації корпоративного стилю організації. Адже саме завдяки фірмовим константам формується індивідуальність фірмового стилю, вони є рушійною силою у створенні єдиного іміджу компанії. Висновки. Проаналізувавши фірмові константи як засіб ідентифікації корпоративного стилю організації, можна стверджувати, що завдяки цим елементам формується єдиний фірмовий стиль компанії, від кольорів веб–сайту до поведінки співробітників, який відрізняє її від інших компаній на ринку та надає індивідуальність і ексклюзивність серед конкурентів. Рівень фірмового стилю представляє собою надійність та гарантію того, що фірма підтримує високий рівень продуктивності як у виробництві, так і в колективі. en
dc.description.abstract The author considered the firm constants as the means of identification of corporate style of the organization, the autho also analysed a corporate style as a communication medium by means of which the firm influences the clients and that also stands as the means which creates the company image. The purpose of article is to highlight the firm constants, being the identifications of corporate organization style. These are the firm constants which help to form the individuality of the style and at the same time they stand as driving force of unique company style creation. Having analysed firm constants as means of identification of corporate style of the organization, we can claim thatdue to these elements the uniform corporate style of the company is formed, this very style makes the company unique and exclusive on the market among opponents. The level of a corporate style represents reliability and a guarantee that the firm maintains high performance level both in production, and in collective. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во "Гілея" en
dc.subject фірмові константи, фірмовий стиль, імідж компанії, торговий знак, логотип, слоган, фірмовий блок, фірмовий колір, фірмовий комплект шрифтів. en
dc.subject firm constants, corporate style, image of the company, trademark, logo, slogan, firm block, firm color, firm set of fonts en
dc.title Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації en
dc.title.alternative Firm constants as means of identification of corporate style of the organization en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 242 en
opu.citation.lastpage 244 en
opu.citation.issue Випуск 106 (№3) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию