Аналізується комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні, її особливості та специфіка.
Мета: дослідження особливостей комунікативної стратегії туристичного бізнесу та розгляд основних засобів комунікації.
Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий.
Комунікативна стратегія в туристичному бізнесі повинна бути правильно організованою та продуманою. Комунікаційна політика повинна бути організована таким чином, щоб просування інформації про послуги було результативним. Не менш важливим є знаходження свого місця серед інших організацій. Це завдання PR, яке ставить на меті формування успішного образу компанії з урахуванням соціально–етичних норми
This paper analyzes the communication strategy of development of tourism in Ukraine, its characteristics and specificity.
Objective: The purpose is to study the characteristics of tourist business communicative strategies and to consider the main means of communication.
The used methods: the method of system analysis, synthesis and descriptive.
Conclusions. Communicative strategy in the tourism business must be properly organized and considered in details. The communicative policy should be organized so that to effectively promote services. Equally important is to find the right place among other organizations. This is the main PR task aimed to form a successful image of a company, considering social and ethical standards.