Розкрито сутність поняття корпоративної культури закладу вищої освіти та основні підходи до її діагностики та формування.
Актуальність теми полягає у важливості розробки та впровадження комунікативної стратегії розвитку в закладі вищої освіти для подальшої успішної діяльності на освітньому ринку.
Метою дослідження є аналіз сутності корпоративної культури в системі закладу вищої освіти та стратегій її формування.
Застосовуються теоретичні та емпіричні методи дослідження.
Висновки: вивчення корпоративної культури закладу вищої освіти проводиться з метою виявлення її реального стану, наявних проблем, а також визначення необхідності і напряму її зміни.
The article deals with the concept of corporate culture of higher education institution and the main approaches to its diagnosis and formation.
The urgency of the topic is the importance of working out and implementing a communicative development strategy in a higher education institution for its further successful educational activity on the educational market.
The aim of the research is to analyze the essence of corporate culture of a higher education institution.
Theoretical and empirical research methods have been used in this work.
Conclusions: studying the corporate culture of a higher education institution is carried on with the aim of discovering what its real state is, what problems with it exist, and determining the directions of its change