eONPUIR
Поиск
Войти
eONPUIR
→
Інститут гуманітарних наук
→
Поиск
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Поиск
Фильтры
Используйте фильтры для улучшения результатов поиска.
Current Filters:
Название
Автор
Тема
Дата выпуска
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Название
Автор
Тема
Дата выпуска
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 10 out of a total of 42 results for community: Інститут гуманітарних наук.
(0.028 seconds)
Отображаемые элементы 1-10 из 42
1
2
3
4
. . .
5
Следующая страница
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Детский фольклор в условиях электронного мира
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Luhova, Tetiana
(
Odessa National Polytechnic University
,
2014
)
Інтерактивні методи навчання для подолання пізнавально-психологічних бар'єрів під час формуванні комунікативних компетентностей майбутніх журналістів
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Панькевич, Олена Олександрівна
;
Панькевич, Елена Александровна
;
Pankevych, Olena
;
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Luhova, Tetiana
(
Астропринт
,
2019-09
)
Cool-освіта як проблема якості сучасного дистанційного технологізованого навчання
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Мельник, Сергій Петрович
;
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Luhova, Tetiana
;
Мельник, Сергей Петрович
;
Melnyk, Serhii
(
2012
)
UML-моделі як основа проектування та балансування сценаріїв
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Лись, Дар'я Анатоліївна
;
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Luhova, Tetiana
;
Лысь, Дарья Анатольевна
;
Lys, Daria
(
2019-11-19
)
Картографування знань як інструмент для вивчення інтелектуального потенціалу співробітників ЗОШ та ВНЗ
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Мельник, Сергій Петрович
;
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Luhova, Tetiana
;
Мельник, Сергей Петрович
;
Melnyk, Serhii
(
2014
)
Картографування знань та гейміфікація як інструменти інформаційного менеджменту підприємства
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Федоренко, Наталія
;
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Luhova, Tetiana
;
Федоренко, Наталья
;
Fedorenko, Nataliia
(
Середняк Т. К.
,
2017
)
Гейміфікація методів класифікації в контексті інформаційного суспільства
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Раєва, Вікторія
;
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Luhova, Tetiana
;
Раева, Виктория
;
Raieva, Viktoriia
(
2018
)
Информационные технологии консолидированного документационного менеджмента высшей школы
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Luhova, Tetiana
(
2016
)
Розробка навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних знань
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Блажко, Олександр Анатолійович
(
Київський національний університет будівництва і архітектури
,
2018
)
Проектно-орієнтований підхід до оптимізації роботи кадрів малих типографій
Лугова, Тетяна Анатоліївна
;
Сіренко, Ганна
;
Луговая, Татьяна Анатольевна
;
Luhova, Tetiana
;
Сиренко, Анна
;
Sirenko, Hanna
(
2018
)
Отображаемые элементы 1-10 из 42
1
2
3
4
. . .
5
Следующая страница
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Просмотр
Весь DSpace
Сообщества & Коллекции
Дата публикации
Автор
Название
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_kafedra
Это сообщество
Дата публикации
Автор
Название
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_kafedra
Мой профиль
Войти
Зарегистрироваться
Поиск
Автору
Лугова, Тетяна Анатоліївна (42)
Луговая, Татьяна Анатольевна (28)
Luhova, Tetiana (21)
Luhova, Tetiana (18)
Луговая, Татьяна Анатольевна (8)
Мельник, Сергій Петрович (5)
Blazhko, Oleksandr (4)
Блажко, Александр Анатольевич (4)
Блажко, Олександр (4)
Akimov, Oleksandr (2)
... смотреть дальше
Теме
GamePlay; навчальні відеоігри; менеджмент знань; неявні знання; модель геймдевелопменту; гейміфікація навчання (2)
canvas-oriented game design; gamification; creative product; automation of the creative process (1)
children's folklore, post‐folklore, information society, Internet communication, the world of childhood, cultural values. (1)
communication barriers (1)
computer games (1)
consolidation of information and document data; automated corporate systems; resource integration; promising areas of research; standardization; creative information product. (1)
Cossack, Vertep (Ukrainian living nativity),Theatre, Sacred, Evolution, mentality (1)
data playability (1)
distance education, e-learning, "cool signs", J. Bodriyar concept (1)
document of the United Nations, gender, law, stereotype, the norm (1)
... смотреть дальше
Дата выпуска
2019 (5)
2018 (10)
2017 (9)
2016 (3)
2015 (4)
2014 (4)
2013 (3)
2012 (3)
2009 (1)