Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Семенюк, В. Ф. | |
dc.contributor.author | Вудвуд, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T07:01:18Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T07:01:18Z | |
dc.date.issued | 2019-07 | |
dc.identifier.citation | Семенюк, В. Ф. Вплив жорсткості пружини на ефективність пружинно-гідравлічного гальма / В. Ф. Семенюк, О. М. Вудвуд // Підйомно-транспорт. техніка. - 2019. - № 1. - С. 16-25. | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2311-0368 (Print) ISSN 2409-1049 (Online) | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9940 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто конструкцію нового гальма кранів – пружинно-гідравлічного. Наукова ідея створення пружинно-гідравлічного гальма: гальмівний момент створюється не за рахунок сил тертя гальмівного пристрою, а за рахунок сили стиску пружини, яка в гальмівному пристрої сприймає кінетичну енергію руху крана. Запропонована конструктивна схема пружинно-гідравлічного гальма та описано принцип його дії. Для запропонованої конструкції гальма проведено дослідження роботи гальма з різними типами пружин. Дослідження проводилося за допомогою трьохмасової динамічної моделі, що враховує використання пружинно-гідравлічного гальма в конструкції механізму пересування крану. Шляхом вирішення системи диференційних рівнянь чисельним методом, що описують динамічну модель крану при гальмуванні, досліджено вплив пружин різних жорсткостей з лінійною характеристикою, які встановлюються в гальмо на величину динамічних навантажень в металоконструкції та приводі мостового крану. При дослідженні приймалися пружини з діапазоном жорсткостей від 1000 Н/м до 18000 Н/м. Для кожного розрахунку визначався характер зміни сил, що діють на привід й металоконструкцію крана та знаходилась максимальна величина динамічних навантажень з контролем величини часу та шляху гальмування. Окремо проведені дослідження складеної пружини, що має три жорсткості та оцінено її роботу при встановленні в гальмо. При переході на більшу жорсткість спостерігається сплеск динамічних сил, але така конструкція дозволяє суттєво зменшити габаритні розміри пружинно-гідравлічного гальма. З огляду запропонованої конструкції та проведених досліджень надано рекомендації, щодо вибору жорсткостей пружин для пружинно-гідравлічного гальма. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ТОВ "Інтерпринт" | en |
dc.subject | мостовий кран | en |
dc.subject | пружинно-гідравлічне гальмо | en |
dc.subject | динамічні навантаження | en |
dc.subject | жорсткість пружини | en |
dc.title | Вплив жорсткості пружини на ефективність пружинно-гідравлічного гальма | en |
dc.title.alternative | Spring rigidity influence on the spring-hydraulic shock absorber efficiency | en |
dc.type | Professional article | en |
opu.kafedra | Кафедра підйомно-транспортного та робототехнічного обладнання | uk |
opu.citation.journal | Підйомно-транспортна техніка | en |
opu.citation.firstpage | 16 | en |
opu.citation.lastpage | 25 | en |
opu.citation.issue | 1(60) | en |
opu.staff.id | o.m.vudvud@opu.ua | en |
opu.staff.id | v.f.semenuk@opu.ua | en |