eONPUIR

Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Корнещук, Вікторія Вікторівна
dc.contributor.author Корнещук, Виктория Викторовна
dc.contributor.author Korneshchuk, Victoriia
dc.date.accessioned 2019-12-23T08:18:54Z
dc.date.available 2019-12-23T08:18:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Корнещук, В. Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи / В. Корнещук // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Педагог. науки : зб. наук. пр. – Миколаїв, 2019. – № 3 (66), вересень. – С. 120–126. uk
dc.identifier.issn 2078-2128
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9984
dc.description.abstract В статті обґрунтовано доцільність застосування функціонально-компетентнісного підходу до про- фесійної підготовки фахівців із соціальної роботи, який поєднує вимоги як до змісту цієї підготовки, так і до здатностей майбутнього соціального працівника застосовувати набуті знання, вміння й навички під час безпосереднього виконання професійних функцій. Виявлено співвідношення професійних функцій і ком- петентностей (загальних і спеціальних) магістрів із соціальної роботи, визначених Стандартом вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Про- аналізовано можливість формування окремих компетентностей в процесі вивчення навчальної дисцип- ліни «Професійна надійність персоналу соціономічної сфери», передбачену магістерською підготовкою майбутніх соціальних працівників в ОНПУ. Запропоновано завдання щодо оцінювання відповідних компе- тентностям результатів навчання в межах вивчення зазначеної навчальної дисципліни. en
dc.description.abstract В статье обоснована целесообразность применения функционально-компетентностного похода к профессиональной подготовке специалистов по социальной работе, который объединяет требования как к содержанию этой подготовки, так и к способностям будущого социального работника использо- вать приобретенные знания, умения, навыки для непосредственного выполнения профессиональных функций. Представлено соотношение между профессиональными функциями и компетентностями (общими и специальными) магистров социальной работы, определенными Стандартом высшего обра- зования по специальности 231 «Социальная работа» для второго (магистерского) уровня высшего обра- зования. Проанализирована возможность формирования отдельных компетентностей в процессе изу- чения дисциплины «Профессиональная надёжность персонала социономической сферы», предусмотрен- ной магистерской подготовкой будущих социальных работников в ОНПУ. Предложены задания для оцен- ки результатов обучения, соответствующих компетентностям, формируемым во время изучения дан- ной дисциплины. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв en
dc.subject майбутній соціальний працівник en
dc.subject магістр із соціальної роботи en
dc.subject професійна підготовка en
dc.subject магістерська підготовка en
dc.subject інтегральна компетентність en
dc.subject загальні компетентності en
dc.subject спеціальні компетентності en
dc.subject результати навчання. en
dc.title Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра психології та соціальної роботи uk
opu.citation.journal Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. en
opu.citation.firstpage 120 en
opu.citation.lastpage 126 en
opu.citation.issue 3(66) en
opu.staff.id vtory@te.net.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию