В статті обґрунтовано доцільність застосування функціонально-компетентнісного підходу до про-
фесійної підготовки фахівців із соціальної роботи, який поєднує вимоги як до змісту цієї підготовки, так і
до здатностей майбутнього соціального працівника застосовувати набуті знання, вміння й навички під
час безпосереднього виконання професійних функцій. Виявлено співвідношення професійних функцій і ком-
петентностей (загальних і спеціальних) магістрів із соціальної роботи, визначених Стандартом вищої
освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Про-
аналізовано можливість формування окремих компетентностей в процесі вивчення навчальної дисцип-
ліни «Професійна надійність персоналу соціономічної сфери», передбачену магістерською підготовкою
майбутніх соціальних працівників в ОНПУ. Запропоновано завдання щодо оцінювання відповідних компе-
тентностям результатів навчання в межах вивчення зазначеної навчальної дисципліни.
В статье обоснована целесообразность применения функционально-компетентностного похода к
профессиональной подготовке специалистов по социальной работе, который объединяет требования
как к содержанию этой подготовки, так и к способностям будущого социального работника использо-
вать приобретенные знания, умения, навыки для непосредственного выполнения профессиональных
функций. Представлено соотношение между профессиональными функциями и компетентностями
(общими и специальными) магистров социальной работы, определенными Стандартом высшего обра-
зования по специальности 231 «Социальная работа» для второго (магистерского) уровня высшего обра-
зования. Проанализирована возможность формирования отдельных компетентностей в процессе изу-
чения дисциплины «Профессиональная надёжность персонала социономической сферы», предусмотрен-
ной магистерской подготовкой будущих социальных работников в ОНПУ. Предложены задания для оцен-
ки результатов обучения, соответствующих компетентностям, формируемым во время изучения дан-
ной дисциплины.