Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11207
Название: Використання концепцій цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства
Авторы: Соколовська, Зоя Миколаївна
Соколовская, Зоя Николаевна
Sokolovskaya, Zoya
Капустян, Ірина Володимирівна
Капустян, Ирина Владимировна
Kapustyan, Iryna
Ключевые слова: цифровий маркетинг
фармацевтичне підприємство
імітаційне моделювання
AnyLogic
Дата публикации: 2017
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Соколовська, З. М. Використання концепцій цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства / З. М. Соколовська, І.В.Капустян // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2, - С. 77-91.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового маркетингу на підприємствах фармацевтичної промисловості. Досліджені можливості імітаційного моделювання, як математичного інструменту реалізації конкретних аспектів цифрового маркетингу. Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних експериментів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11207
ISSN: 2522-9087
Располагается в коллекциях:Том 1 № 2 (2017)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf684.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.