Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11208
Название: Модель маркетингу, яка керується даними
Авторы: Антощук, Світлана Григорівна
Антощук, Светлана Григорьевна
Antoschuk, Svitlana
Фомін, Олександр Олексійович
Фомин, Александр Алексеевич
Fomin, Alexander
Ключевые слова: цифровий маркетинг
модель маркетингу
штучний інтелект
data science
великі дані
Дата публикации: 2017
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Антощук, С. Г. Модель маркетингу, яка керується даними / С. Г. Антощук, О.О. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2, - С. 92-101.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто історичну класифікацію моделей маркетингу, їх ознаки, а також переваги і недоліки; наведено характеристики інформаційних процесів, які супроводжували маркетингові моделі на різних етапах еволюції. Обґрунтовано використання прогресивної моделі, яка керується даними, розглянуто її переваги у інформаційному суспільстві. Наведено вимоги до спеціалістів для моделі маркетингу, яка керується даними. Наведені результати порівняння класичної моделі маркетингу та моделі маркетингу, яка керується даними на прикладі рекламної підтримки вступної кампанії Одеського національного політехнічного університету в 2017 році.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11208
ISSN: 2522-9087
Располагается в коллекциях:Том 1 № 2 (2017)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf795.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.