Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11227
Название: Efficiency of neuromarketing in digital games
Авторы: Марулін, Станіслав Юрійович
Марулин, Станислав Юрьевич
Marulin, Stanislav
Блажко, Олександр Анатолійович
Блажко, Александр Анатольевич
Blazhko, Alexander
Златова, Iрина Олександрiвна
Златова, Ирина Александровна
Zlatova, Iryna
Ключевые слова: game marketing
NeuroSky
neuromarketing
ECG researches
user experience
usability of a game
triggers in game
games
virtual gaming
psychological triggers
emotional triggers
flow
immersion
game design
emotions
addictions
Дата публикации: 2018
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Марулін, С. Ю. Efficiency of neuromarketing in digital games/ С. Ю. Марулін, О.А. Блажко, I. О.Златова // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2, - С. 87-99.
Краткий осмотр (реферат): In this article the authors used the researches of neuromarketing of Finnish, Dutch scientists to learn the best world practices and to develop own marketing research of influence of game design, complexity of levels, different features on user experience, frequency of playing a game and the time spent in game with help of NeuroSky technology. Sample calculations were made for further research on brain activity in the game, in order to identify key points that contribute to the success of the game on the market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11227
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Статті каф. ІПЗ
Том 2 № 2 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf645.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.