Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11228
Название: Marketing research of the market of technologies of virtual and additional reality in Ukraine
Авторы: Яшкiна, Оксана Iванівна
Яшкина, Оксана Ивановна
Yashkina, Oksana
Одіноков, Роман Дмитрович
Одиноков, Роман Дмитриевич
Odinokov, Roman
Ключевые слова: marketing research
technology of additional reality
technology of virtual reality
questionnaire survey
cluster analysis
factor analysis
Дата публикации: 2018
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Яшкiна, О. I. Marketing research of the market of technologies of virtual and additional reality in Ukraine / О.I. Яшкiна, Р.Д. Одіноков // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3, - С. 6-23.
Краткий осмотр (реферат): The article deals with the types and properties of modern technologies of virtual and additional reality. The development and trends of the world market of virtual and additional reality are analyzed. A market research of consumers in the form of a survey was conducted to determine the tendencies of the Ukrainian virtual and additional reality technologies market. According to its results, three groups of consumers were distinguished, differing in knowledge, attitude and technology evaluations: neutral, skeptics and innovators. Two latent factors that have an impact on consumer behavior were allocated: conservatism and liberalism.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11228
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 2 № 3 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf799.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.