Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11232
Название: Маркетингові дослідження споживачів для вдосконалення смакових якостей вина
Авторы: Яшкіна, Оксана Іванівна
Яшкина, Оксана Ивановна
Yashkina, Oksana
Сиротюк, Наталя Віталіївна
Сиротюк, Наталья Витальевна
Sirotyuk, Natalia
Ключевые слова: маркетингове дослідження
«сліпі» тести
фокус група
опитування
органолептичні властивості
ігристі вина
Дата публикации: 2018
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Яшкіна, O. I. Маркетингові дослідження споживачів для вдосконалення смакових якостей вина / O. I. Яшкіна, Н.В.Сиротюк // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4, - С. 80-93.
Краткий осмотр (реферат): В статті наведено результати маркетингових досліджень щодо вподобань споживачів ігристих вин з метою виявлення органолептичних переваг споживачів, сприйняття споживачами певних видів вина, знання та відношення споживачів до них. За результатами досліджень визначено оптимальні органолептичні властивості ігристого вина та запропоновано новий вид ігростого вина. Розроблено комплекс маркетингу для просування на ринок, а також визначено продуктивность маркетингових заходів за допомогою розрахунку витрат на впровадження та просування даного напою та очікуваних доходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11232
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 2 № 4 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf1.27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.