Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11233
Название: MARKETING RESEARCH PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF UNMANNED VEHICLES IN UKRAINE
Авторы: Радкевич, Лариса Альбертівна
Радкевич, Лариса Альбертовна
Radkevych, Larysa
Ключевые слова: marketing research
unmanned transport
innovative transport
Дата публикации: 2018
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Радкевич, Л. А. MARKETING RESEARCH PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF UNMANNED VEHICLES IN UKRAINE / Л. А. Радкевич // МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. - 2018. - Т. 2, № 4, - С. 105-117.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the features of the introduction of unmanned transport in Ukraine. The problems that arise in the process of innovation development are considered. The survey revealed the attitude of consumers to the emergence of unmanned vehicles. On the basis of the study recommendations for the effective implementation of unmanned vehicles are formed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11233
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 2 № 4 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf630.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.