Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11243
Название: Сучасні тенденції розвитку сторітеллінгу у цифровому маркетингу
Авторы: Кірносова, Марина Василівна
Кирносова, Марина Васильевна
Kirnosova, Maryna
Ключевые слова: сторітеллінг
цифровий маркетинг
комунікації
контент-маркетинг
бренд
Дата публикации: 2020
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Кірносова, М. В. Сучасні тенденції розвитку сторітеллінгу у цифровому маркетингу / С. М. Кірносова // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 17-26.
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють споживчу поведінку. Досліджено значення емоційного впливу історії бренду на прихильність до нього цільової аудиторії. Визначено сутність сторітеллінгу. Розглянуто його структуру та можливі форми. Розглянуто побудову історії за класичним прийомом «мономіф» та іншими. Розглянуто доцільність використання піраміди нейрологічних рівнів Р. Ділтса при побудові історії. Досліджено вплив розвитку цифрових технологій на розвиток сторітеллінгу. Розглянуто розповсюдження його нової форми із залученням аудиторії до участі в історії та можливості використання у сторітеллінгу сучасних тенденцій розповсюдження інтерактивних технологій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11243
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 2 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf553 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.