Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11247
Название: Маркетинг як економічна наука
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Окландер, Михаил Анатольевич
Oklander, Mykhailo
Ключевые слова: маркетинг
економічна наука
меркантилізм
політична економія
маржиналізм
інституціоналізм
омніканальний маркетинг
Дата публикации: 2020
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Окландер, М. А. Маркетинг як економічна наука / М. А. Окландер // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4, - С. 62-70.
Краткий осмотр (реферат): Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних наук та його об’єкт дослідження. Дано визначення маркетингу через його родові ознаки. Визначено чотири джерела походження маркетингу: меркантилізм, класична та неокласична політична економія, маржиналізм, інституціоналізм. Контсатовано, що в умовах діджиталізації економіки, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингу. Відзначенно формування основ омніканального маркетингу. Окреслено напрями модернізації форм маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11247
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 4 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf586.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.