Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11396
Название: Methodology of competitiveness assessment services in the tourism industry
Другие названия: Методика оцінки конкурентоспроможності послуг у туристичній індустрії
Авторы: Zakharchenko, Vitalii
Захарченко, Віталiй Iванович
Metil, Tetiana
Метіль, Тетяна Костянтинiвна
Soroka, Larysa
Сорока, Лариса М.
Ключевые слова: tourism
enterprises
service
expert
evaluation
indicator
coefficient
index
price
criterion
competitiveness
туризм
підприємство
послуга
експерт
оцінка
показник
коефіцієнт
індекс
ціна
критерій
конкурентоспроможність
Дата публикации: 15-Янв-2020
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Zakharchenko, V. I., Metil, T. K., Soroka, L. M. (2020). Methodology of competitiveness assessment services in the tourism industry. ECONOMICS: time realities, 1 (47), 27–37.
Zakharchenko, V. I. Methodology of competitiveness assessment services in the tourism industry / V. I. Zakharchenko, T. K. Metil, L. M. Soroka // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2020. – № 1 (47). – Р. 27–37.
Краткий осмотр (реферат): The method of determining the assessment of the competitiveness of services in the enterprises of the tourism industry is proposed. The terminological apparatus of the research and the nomenclature of services in tourism are analyzed. The algorithm of complex assessment of competitiveness of services in tourism is formed, which consists of ten stages. With the help of expert evaluation methods and weighting factors, the positions of specific tourism enterprises in the rating of competitiveness of services were determined. Food policy, considered as a system of measures aimed at improving the competitiveness of tourism services.
Запропоновано методику визначення оцінки конкурентоспроможності послуг на підприємствах туристичної індустрії. Проаналізовано термінологічний апарат дослідження і номенклатура послуг у туризмі. Сформовано алгоритм комплексної оцінки конкурентоспроможності послуг у туризмі, який складається з десяти етапів. За допомоги методів експертної оцінки і вагових коефіцієнтів визначені позиції конкретних підприємств туризму у рейтингу конкурентоспроможності послуг. Продуктова політика, розглянута, як система заходів, що спрямована на підвищення конкурентоспроможності туристичної послуги.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/files/archive/2020/No1/27.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11396
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(47), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
27.pdf438.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора