Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15396
Название: МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ У ПРОСУВАННІ КОСМЕТИЧНОГО БРЕНДУ RHODE
Другие названия: MARKETING COMMUNICATIONS IN PROMOTING THE COSMETIC BRAND RHODE
Авторы: Давидова, Ганна Віталіївна
Туренко, Марина Миколаївна
Davydova, Hanna Vitaliivna
Turenko, Maryna Mykolaivna
Ключевые слова: залученість аудиторії
нішевий маркетинг
таргетинг аудиторії
особистий бренд
інфлюенсери
соціальні мережі
косметична індустрія
маркетингові комунікації
audience engagement
niche marketing
audience targeting
personal brand
influencers
social media
cosmetic industry
marketing communications
Дата публикации: 2025
Издательство: Національний університет «Одеська політехніка»
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах високої конкуренції на ринку косметичних засобів маркетингова комунікація стає ключовим інструментом впливу на споживача . Успішне просування бренду більше не ґрунтується лише на якості продукції, важливо — як саме бренд себе презентує, які меседжі транслює, які цінності втілює . Особливу увагу сьогодні привертають бренди, які поєднують естетику, екологічність, прозорість та індивідуальність . Одним із яскравих прикладів такого підходу є бренд Rhode, заснований відомою інфлюенсеркою та моделлю ГейліБібер . Усього за кілька років Rhode досяг значних висот у beauty-індустрії, значною мірою завдяки ефективній маркетинговій комунікації.
In today's highly competitive cosmetics market, marketing communication is becoming a key tool for influencing consumers. Successful brand promotion is no longer based solely on product quality; it is important to consider how the brand presents itself, what messages it conveys, and what values ​​it embodies. Brands that combine aesthetics, environmental friendliness, transparency, and individuality are attracting particular attention today. One of the most striking examples of this approach is the Rhode brand, founded by the famous influencer and model Hailey Bieber. In just a few years, Rhode has achieved significant heights in the beauty industry, largely due to effective marketing communication.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15396
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
213-215-Turenko Maryna.docx.pdf166.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.