Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15429
Название: Майбутнє маркетингу: вплив нейромереж на створення контенту
Другие названия: The future of marketing: the impact of neural networks on content creation
Авторы: Михалкевич, Валерія Олексіївна
Mykhalkevych, Valeriia
Давидова, Ганна Віталіївна
Davydova, Hanna
Ключевые слова: генеративний штучний інтелект
нейромережі
штучний інтелект
автоматизація
маркетинг
контент
generative artificial intelligence
neural networks
artificial intelligence
automation
marketing
content
Дата публикации: 2025
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Михалкевич В. О. Майбутнє маркетингу: вплив нейромереж на створення контенту / Валерія Олексіївна Михалкевич ; наук. керівник Ганна Віталіївна Давидова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 183-185.
Краткий осмотр (реферат): Нейромережі та генеративний штучний інтелект (ШІ) трансформують маркетинг, забезпечуючи автоматизацію створення контенту, персоналізацію взаємодії з клієнтами та оптимізацію рекламних кампаній. Завдяки технологіям, як-от GPT і Midjourney, компанії швидко генерують тексти, зображення, відео й аудіо, що економить ресурси та підвищує конкурентоспроможність. ШІ аналізує дані, прогнозує поведінку споживачів і оптимізує таргетинг, що сприяє зростанню ефективності маркетингу. Проте використання ШІ пов’язане з етичними викликами, ризиками втрати унікальності контенту та необхідністю людського контролю для забезпечення якості та автентичності бренду.
Neural networks and generative artificial intelligence (AI) are transforming marketing by automating content creation, personalizing customer interactions, and optimizing advertising campaigns. Technologies like GPT and Midjourney enable companies to quickly generate text, images, video, and audio, saving resources and increasing competitiveness. AI analyzes data, predicts consumer behavior, and optimizes targeting, which increases marketing effectiveness. However, the use of AI comes with ethical challenges, risks of losing the uniqueness of content, and the need for human control to ensure quality and brand authenticity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15429
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
183-185-Mykhalkevych Valeriia!.docx27.39 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.