Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФілиппова, Світлана Валеріївна-
dc.contributor.authorFilyppova, Svitlana-
dc.contributor.authorОкландер, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorOklander, Tetyana-
dc.date.accessioned2017-05-31T08:50:02Z-
dc.date.available2017-05-31T08:50:02Z-
dc.date.issued2013-09-
dc.identifier.citationФілиппова, С. В. Тенденції розвитку українського ринку світлопрозорих конструкцій / С. В. Філиппова, Т. О. Окландер // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2013. – № 4 (9). – С. 64–74.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2013/No4/64-74.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2883-
dc.description.abstractВ статті виділено етапи розвитку ринку світлопрозорих конструкцій. Проведено кореляційний аналіз впливу показників регіонального розвитку на виробництво світлопрозорих конструкцій. Констатовано, що ринок світлопрозорих конструкцій можна кваліфікувати як ринок монополістичної конкуренції, на якому для підвищення конкурентоспроможності вирішальне значення має маркетингова діяльність з акцентом на використанні нецінових засобів впливу на поведінку споживачаen
dc.description.abstractThe stages of market of transparent constructions development are distinguished in the article. The crosscorrelation analysis of influence of indexes of regional development is conducted on the production of transparent constructions. It is established that the market of transparent constructions can be characterized as a market of monopolistic competition, on that for the increase of competitiveness marketing activity has a decision value with an accent on the use of неценовых facilities of affecting behavior of consumeren
dc.description.abstractВ статье выделены этапы развития рынка светопрозрачных конструкций. Проведен корреляционный анализ влияния показателей регионального развития на производство светопрозрачных конструкций. Констатировано, что рынок светопрозрачных конструкций можно квалифицировать как рынок монополистической конкуренции, на котором для повышения конкурентоспособности решающее значение имеет маркетинговая деятельность с акцентом на использовании неценовых средств воздействия на поведение потребителяen
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectсвітлопрозорі конструкціїen
dc.subjectринокen
dc.subjectмаркетингова діяльністьen
dc.subjectенергоефективністьen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.subjecttransparent constructionsen
dc.subjectmarketen
dc.subjectmarketing activityen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectсветопрозрачные конструкцииen
dc.subjectрынокen
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen
dc.subjectэнергоэффективностьen
dc.subjectконкурентоспособностьen
dc.titleТенденції розвитку українського ринку світлопрозорих конструкційen
dc.title.alternativeTrends Ukrainian development of the market transparent designsen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage64en
opu.citation.lastpage74en
opu.citation.issue№4(9), 2013en
opu.staff.ids.v.filyppova@opu.ua-
opu.staff.idt.o.oklander@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА
Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(9), 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
64-74.pdf561.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора