Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3632
Название: Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
Другие названия: Pricing as a factor improving competitiveness of enterprises retail trade
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Oklander, Mykhailo
Ключевые слова: підприємства роздрібної торгівлі
конкурентоспроможність
методи ціноутворення
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
формати магазинів
enterprises of retail business
competitiveness
methods of pricing
consumer value
management connections with users
commodity
formats of shops
предприятия розничной торговли
конкурентоспособность
методы ценообразования
потребительская ценность
управления связями с потребителями
товар
форматы магазинов
Дата публикации: Янв-2013
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Окландер, М. А. Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М. А. Окландер // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2013. – № 1 (6). – С. 65–70.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведена класифікація підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торгівельної мережі.
The theoretic-applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing on acceptance of price decisions in a retail business are considered in the article. Classification of enterprises of retail business is resulted. Maintenance of concept is exposed formats of shops of point-of-sale network.
В статье рассмотрены теоретико-прикладные положения формирования механизмов ценообразования и факторов, влияющих на принятие ценовых решений в розничной торговле. Приведена классификация предприятий розничной торговли. Раскрыто содержание понятия форматы магазинов торговой сети.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://economics.opu.ua/files/archive/2013/No1/65-70.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3632
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(6), 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
65-70.pdf360.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора