Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6819
Название: Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів
Другие названия: MARKET METHODS OF PRICING IN RETAIL TRADE: ORIENTATION ON BUYERS AND COMPETITORS
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Oklander, Mykhaylo
Дата публикации: 2013
Издательство: Київ: Пошук-Інвест
Библиографическое описание: Окландер, М. Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів / М. Окландер // Економіст. - 2013. - № 6. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення, атакож чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі.
The theoretic and applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing acceptance of price decisions in a retail business are observed in the article. The classification of enterprises of retail business is given. The matter of concept of formats of shops of retail network is revealed
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6819
ISSN: 1810-3944
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2013_6_21.pdfРинкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів872.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.