Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6820
Название: Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи
Другие названия: MARKETING GROWTH STRATEGIES: CLASSICAL AND MODERN APPROACHES
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Замлинська, О. В.
Oklander, Mykhaylo
Zamlynska, Olga V.
Дата публикации: 2013
Издательство: Київ: Пошук-Інвест
Библиографическое описание: Окландер, М. Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої маркетингової стратегії зростання. Обгрунтовано, що в системі моделей маркетингової стратегії зростання є п’ять моделей: три класичні й дві новітні. Запропоновано принципи вибору маркетингових стратегій зростання промислових підприємств.
In the article marketing growth strategies that provide increased sales, profits, market share, and company size, reduce cost are observed. The integrated models of classical and modern marketing strategy of growth are developed. It is proved that in the models of marketing growth strategy there are five models: three classic and two modern. The principles of choice of industry enterprises’ marketing growth strategies are proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6820
ISSN: 1810-3944
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2013_3_7.pdf1.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.