Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6821
Название: Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства
Другие названия: THE CONCEPT OF FORMING THE SYSTEM OF MARKETING RESEARCH OF ENGINEERING ENTERPRISE`S INNOVATIONS
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Яшкіна, О.
Oklander, Mykhaylo
Yashkina, Oksana
Дата публикации: 2013
Издательство: Київ: Пошук-Інвест
Библиографическое описание: Окландер, М. Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіст. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_11_15
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обґрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності, інноваційного продукту (технології) та інноваційної продукції (товарів).
The system of marketing researches of innovations of machine-building enterprise is offered in the article. The organizationally-administrative structure of the system of marketing researches of innovations is reasonable. Brief-cases of marketing researches’ methods of prospects of innovative activity, innovative product (technologies) and innovative products (commodities) are proposed
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_11_15
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6821
ISSN: 1810-3944
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2013_11_15.pdfКонцепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства899.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.