Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6828
Название: Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
Другие названия: Models of market segmentation based on psychographic characteristics
Авторы: Окландер, Тетяна Олегівна
Oklander, Tetyana
Окландер, Татьяна Олеговна
Дата публикации: 2013
Издательство: Одеса: ІПРЕЕД НАН України
Библиографическое описание: Окландер, Т. О. Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Т. О. Окландер // Екон. інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.
We consider the nature and content of the models of market segmentation based on psychographic characteristics. It is proved that the monitoring of trends in the consumer psychographic characteristics will influence the behavior of consumers when buying through the segmentation and the development of adequate marketing facilities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6828
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ecinn_2013_54_27.pdfМоделі сегментування ринку на основі психографічних ознак232.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.