Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6830
Название: Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
Авторы: Окландер, Тетяна Олегівна
Oklander, Tetyana
Окландер, Татьяна Олеговна
Ключевые слова: економічні ризики
маркетингові ризики
цінові ризики
теорії підприємницьких ризиків
методи оцінки ризиків
Дата публикации: 2012
Издательство: Тернопіль: Економічна думка
Библиографическое описание: Окландер, Т. Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні / Т. Окландер // Екон. аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6830
ISSN: 1993-0259
2219-4649
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ecan_2012_10(4)__63.pdfМетоди оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні192.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.