Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7869
Название: Методи нейролінгвистичного програмування в рекламі як один із інструментів управління змінами підприємства
Авторы: Чукурна, Олена Павлівна
Мазур, Юлія Олегівна
Chukurna, Olena
Mazur, Yuliia
Мазур, Юлия Олеговна
Дата публикации: 2018
Издательство: Odessa National Polytechnic University
Библиографическое описание: Чукурна, О. П. Методи нейролінгвистичного програмування в рекламі як один із інструментів управління змінами підприємства / О. П. Чукурна, Ю. Мазур // Акт. проблеми теорії та практики менеджменту : матеріали VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 28 трав. 2018 р. - Одеса, 2018. - С. 203-204.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7869
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
МАТЕРІАЛИ V І І МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО – ПРАКТИЧНОЇ К ОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТУ» 28 травня 2018 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
203-204.pdf216.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.