Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8114
Название: Сучасні особливості розробки технічного завдання на конкурентоспроможну верстатну продукцію
Другие названия: Modern peculiarities of developing a technical task for competitiveness fastener products .
Авторы: Захарченко, В. І.
Топалова, І.А.
Zakharchenko, V. I.
Topalova, I.A.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
верстат
завдання
показник
аналіз
підхід
проектування
ефективність
етап
цикл
competitiveness
machine
task
indicator
analysis
approach
design
efficiency
stage
cycle
Дата публикации: 2018
Издательство: Odessa National Polytechnic University
Библиографическое описание: Захарченко, В. І. Сучасні особливості розробки технічного завдання на конкурентоспроможну верстатну продукцію / В. І. Захарченко, І. А. Топалова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. - Одеса, 2018. - № 1 (35). - С. 26-35. - Режим доступу: https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No1/26.pdf
Краткий осмотр (реферат): На основі застосування комплексного та системного підходів обґрунтовано дотримання принципів створення конкурентоспроможної верстатної продукції у маркетинговий період. Виявлено фактори конкурентоспроможності та ефективності продукції на етапах життєвого циклу. Визн ачено алгоритм прийняття техніко - економічних показників нової моделі верстата при розробці технічного завдання. Основна увага також приділена потребам і запитам споживачів, що в свою чергу, дозволить створити конкурентоспроможну верстатну продукцію і послу жить основою стійкості, фінансового успіху виробника. Визначено маркетингову концепцію в розробці нової продукції, яка базується на використанні основних зусиль в процесі її створення, які повинні бути зведені до мінімуму при реалізації.
Based on the application of integrated and systematic approaches, compliance with the principles of creating competitive machine tools during the marketing period is substantiated. The factors of competitiveness and efficiency of products at the stages of the life cycle are revealed. The algorithm of acceptance of technical and economic indicators of a new model of a machine tool during development of a technical task is determined. The main attention is also paid to the needs and demands of consumers, which in tur n, will allow the creation of competitive machine tools and will serve as the basis for the stability, financial success of the manufacturer. A marketing concept is defined in the development of new products, which is based on the use of the main efforts i n the process of its creation, which should be minimized in the implementation .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No1/26.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8114
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:Статті каф.МЗЕІД
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(35), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26.pdf517.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора