eONPUIR

Гуманістична концепція мовної освіти інокомунікантів у координатах інноваційного розвитку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Романова, Ольга Клавдіївна
dc.contributor.author Романова, Ольга Клавдиевна
dc.contributor.author Romanova, Olga
dc.contributor.author Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна
dc.contributor.author Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна
dc.contributor.author Koliada-Berezovska, Tetiana
dc.date.accessioned 2020-08-25T07:51:18Z
dc.date.available 2020-08-25T07:51:18Z
dc.date.issued 2020-08
dc.identifier.citation Романова, О. Гуманістична концепція мовної освіти інокомунікантів у координатах інноваційного розвитку / О. Романова, Т. Коляда-Березовська // Філософія та гуманізм. – 2020. – Вип. 1 (11). – С. 91–98. uk
dc.identifier.issn 2518-7392.
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10991
dc.description.abstract У контексті стратегії сталого розвитку і модернізації вітчизняної освіти висвітлено проблему мовної підготовки інокомунікантів у вишах України, вирішення якої значно поглиблює розуміння ролі української мови як іноземної у структурі фахової підготовки інофонів. Визначено, що через систему суб`єктно-об`єктних та суб`єктносуб`єктних відносин здійснюється гуманістичне формування і розвиток вторинної мовної особистості. Детально розглянуто традиційні та альтернативні методики у викладанні української мови як іноземної, інноваційні педагогічні технології, різноманітні форми організації навчання з дисципліни. Акцентується зміна пріоритетів у викладанні мови і підкреслюється роль лінгвокультурологічної спрямованості курсу. Проаналізовано онтологічне і гносеологічне в категоріях мови, антропоцентризм лінгводидактики у пошуках активізації мотиваційних ресурсів щодо адаптації студентів-іноземців до нових умов. Висновується, що методологія навчання українській мові як іноземній, домінантою якої є людський фактор у мові, має забезпечити розвиток авторефлексії через введення реципієнтів мови у процес перетворення та генерування смислів у його відкритості до світу, що гуманістична і лінгвокультурологічна компоненти курсу формують мультилінгвальну мультикультурну особистість. en
dc.description.abstract In the context of the national education sustainable development and modernization strategy highlighted is the problem of non-native speakers language training in Ukrainian universities which problem solution does significantly contribute into more deep understanding of the role of Ukrainian as a second language in the foreign students professional training structure. Establihed is that the secondary linguistic personality humanistic formation and development takes place through the intermediary of subject-object and subject-subject relations system. Both traditional and alternative methods in teaching the Ukrainian as a second language, innovative pedagogical technologies, various forms of subject teaching organization are considered in detail. Emphasized is the key importance of revising language teaching priorities with a clear accent on the role of linguistic and cultural orientation of the subject taught. The ontological and epistemological aspects of language categories as well as linguodidactics’ anthropocentrism in search of tools enabling the non-native speakers’ motivational resources in the process of their adaptation to new learning conditions are analyzed. Concluded is that the methodology of teaching Ukrainian as a second language, whose dominating component is the human factor in the language, should ensure the development of self-reflection involving non-native language recipients in the meaning transformation and generation process in its openness to the world, thus the course’s humanistic and lingvocultural components do form a multilingual and multicultural personality. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher онпу en
dc.subject мовна освіта інокомунікантів en
dc.subject гуманістична концепція освіти, en
dc.subject антропоцентризм en
dc.subject українська мова як іноземна en
dc.subject вторинна мовна особистість en
dc.subject non-native speakers linguistc training en
dc.subject humanistic concept of education en
dc.subject Ukrainian as a second language en
dc.subject anthropocentrism en
dc.subject secondary language personality en
dc.title Гуманістична концепція мовної освіти інокомунікантів у координатах інноваційного розвитку en
dc.title.alternative Humanistic concept of non-native speakers’ linguistic training in the innovative development coordinates en
dc.type Article in Index Copernicus en
opu.kafedra Кафедра української та російської мов uk
opu.citation.journal Філософія та гуманізм en
opu.citation.firstpage 81 en
opu.citation.lastpage 89 en
opu.citation.issue Вип.1(11) en
opu.staff.id kolyada.berezovska@opu.ua en
opu.staff.id kafedra.kurya@gmail.com en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию