Аннотация:
У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення
маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення
ефективності діяльності підприємства в умовах управління кризовими явищами та виходу нової
продукції на нові ринки. Розроблено систему етапів проведення маркетингового аудиту та
проілюстровано окремими прикладами української та зарубіжної компанії. Визначено ключові
інструменти реалізації маркетингового аудиту. Автором запропоновано форму для проведення
первинного спостереження об’єкта проведення маркетингового аудиту. Досліджено
можливості застосування фільтрової моделі в системі проведення маркетингового аудиту.
Обґрунтовано недостатність висвітлення у науковій літературі питань організаційнометодичного забезпечення реалізації маркетингового аудиту на підприємстві.