Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry(ОНПУ, 2020)
Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті
прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів
збуту продукції підприємств може бути типологізована ...
Єпіфанова, Ірина Миколаївна; Епифанова, Ирина Николаевна; Epifanova, Irina(ОНПУ, 2020)
У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення
маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення
ефективності діяльності підприємства в умовах управління ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo(ОНПУ, 2020)
Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом
появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії
продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Chukurna, Olena(ОНПУ, 2020)
The article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and
brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation
of intangible assets and ...
У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через
соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній
мережі, що включають: створення та налаштування ...
The article considers the main problematic issues of application of artificial intelligence
technologies in the practice of mobile marketing in Ukraine. The tendencies of development of the
Internet environment in the ...
В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як
ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового
покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють ...
У статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук
шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури
компанії і ризиків її збутової діяльності, ...
У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють
особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги
автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку ...