eONPUIR

Просмотр Том 4 № 4 (2020) по названию

Просмотр Том 4 № 4 (2020) по названию

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo (ОНПУ, 2020)
    Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
  • Єпіфанова, Ірина Миколаївна; Епифанова, Ирина Николаевна; Epifanova, Irina (ОНПУ, 2020)
    У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах управління ...
  • Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry (ОНПУ, 2020)
    Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів збуту продукції підприємств може бути типологізована ...