eONPUIR

Прогнозування запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яшкін, Дмитро Сергійович
dc.contributor.author Яшкин, Дмитрий Сергеевич
dc.contributor.author Yashkin, Dmitry
dc.date.accessioned 2021-01-18T10:59:29Z
dc.date.available 2021-01-18T10:59:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Яшкін, Д. С. Прогнозування запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту / Д. С. Яшкін // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4, - С. 82-92. en
dc.identifier.issn 2522-9087 (Print)
dc.identifier.issn 2523-434X (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11249
dc.description.abstract Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів збуту продукції підприємств може бути типологізована чотирма закономірностями: 1) наявність сезонних коливань та тренда; 2) наявність суто сезонних коливань без вираженого тренда; 3) відсутність сезонних коливань, але наявність тренда; 4) відсутність сезонних коливань та тренда. Ґрунтуючись на цьому, було удосконалено теоретико-методичні засади та аналітичний інструментарій прогнозування максимальних запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject сезонність en
dc.subject волатильність en
dc.subject прогнозування запасів en
dc.subject максимальні запаси en
dc.subject прогнозування попиту en
dc.title Прогнозування запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 4 en
opu.citation.firstpage 82 en
opu.citation.lastpage 92 en
opu.citation.issue 4 en
opu.staff.id yashkin.d.s@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию