eONPUIR

Recently added

2023: Recent submissions

  • Власенко, Андрiй Андрiйович; Vlasenko, Andrii; Майорова, Анастасія Романівна; Maiorova, Anastasiia; Годовиченко, Микола Анатолійович; Hodovychenko, Mykola (Одеса: ОП, 2023)
    Розроблено та протестовано сервіс AidBot для пошуку волонтерської допомоги з використанням семантичного пошуку у виглядi телеграм-боту. Обраховано вартість та точнiсть використання текстових ембедингiв у даній задачі.
  • Breskina, Anastasia; Брескіна, Анастасія Аршавирівна; Antoshchuk, Svіtlana; Антощук, Cвітлана Григорівна (Одеса: ОП, 2023)
    Despite the development of computer vision, the functionality of modern Automated Online Proctoring Systems (OPS) is still quite primitive. This paper presents the additional functionality and requirements for OPS, ...
  • Бєляєв, Кирило Олександрович; Bieliaiev, Kyrylo; Іванов, Олексій Володимирович; Ivanov, Oleksii; Арсірій, Олена Олександрівна; Arsirii, Olena (Одеса: ОП, 2023)
    У матеріалах розглядається моделювання можливої аварійної ситуації на АЗС за одним із 3 можливих сценаріїв розвитку із визначенням зон їх впливу із візуалізацією засобами вільної геоінформаційної системи QGIS. Також ...
  • Бесчастний, Владислав Ігорович; Beschastnyi, Vladyslav; Защолкін, Костянтин Вячеславович; Zashcholkin, Kostiantyn (Одеса: ОП, 2023)
    Прогнозування обсягів споживання електроенергії є дуже важливою задачею для енергетичних компаній та державних регуляторів. Прогнозування обсягів споживання електроенергії є важливим інструментом для планування виробництва ...
  • Березоруцька, Олена Валеріївна; Berezorutska, Olena; Рудніченко, Микола Дмитрович; Rudnichenko, Mykola (Одеса: ОП, 2023)
    В рамках виконання даної роботи виконано опис структури проекту створеної інформаційної системи автоматизації підбору тренерів для спортивних організацій, а також проведено аналіз актуальності впровадження технології ...
  • Андронаті, Олександр Кирилович; Andronati, Oleksandr; Ніколенко, Анатолій Олександрович; Nikolenko, Anatolii (Одеса: ОП, 2023)
    Розглянуто питання розробки та дослідження ансамблевого класифікатору емоцій на основі аудіофайлів. Доведено, що використання ансамблевого класифікатору для проблеми класифікації емоцій на основі аудіо-файлів призводить ...
  • Прокоф'єв, Сергій Сергійович; Prokofiev, Serhii; Колиханов, Віктор Миколайович; Kolykhanov, Victor (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    У кваліфікаційній роботі представлені результати порівняльних і розрахункових досліджень електродвигунів насосів систем безпеки для блока ВВЕР-1000 та розрахунок їх надійності. Визначено переваги замовлених електродвигунів ...
  • Шашков, Олег Олексійович; Shashkov, Oleh; Кірносова, Марина Василівна; Кirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    У світі споживання, де продукти-конкуренти суттєво не відрізняються один від одного, брендинг займає важливе місце в процесі персоналізації компанії. Бренд-менеджмент визначається як комплекс заходів, спрямованих на ...
  • Кожімякіна, Катерина Олесандрівна; Kozhimiakina, Kateryna; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Maria (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    У вік діджиталізації, логістичний бізнес потребує цифрові системи обліку і контролю процесів, пов'язаних з цим бізнесом. Розробник таких систем потребує чітке та повне технічне завдання, яке буде описувати очікування від ...
  • Велика, Крістіна Сергіївна; Velyka, Kristina; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Maria (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Проведено дослідження використання генетичних алгоритмів та оптимізацію функції в маркетингових дослідженнях за допомогою штучного інтелекту. Приведені приклади застосування генетичних алгоритмів для розв'язання проблем в ...
  • Присяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysiazhnikova, Kateryna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Лояльність споживачів є важливим фактором для успішного бренду. Для формування лояльності необхідно мати чітку стратегію позиціонування бренду, яка підкреслює його унікальність та відповідає потребам цільової аудиторії. ...
  • Потапова, Анастасія Вікторівна; Potapova, Anastasiia; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Роль залучення амбасадорів є дуже важливою для формування іміджу бренду. Їх значення у діяльності бренду є суттєвим для маркетингу компанії, так як вони сприяють побудові позитивної або негативної репутації бренду. Існує ...
  • Одинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    У сучасному бізнесі паблікрилейшнз є важливим елементом в брендингу компанії. Він дозволяє створити позитивний імідж компанії, залучити увагу до її продуктів та послуг, зберегти довіру клієнтів, управляти кризовими ситуаціями, ...
  • Ларіна, Юлія Вікторівна; Larina, Yuliia; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Досліджено необхідність розвитку та сучасні тенденції брендингу які постають у вигляді: емоційного зв'язка, персоналізації та індивідуалізації, соціальній відповідальністі і стійкості, цифровій трансформації, омніканальністі ...
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klymova, Yelyzaveta; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Marina (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Розглянуто складові та переваги брендингу як одного з найважливіших інструментів маркетингу. Актуальність брендингу в сучасному світі надзвичайно важлива і постійно зростає, оскільки останній допомагає створити емоційний ...
  • Вєсєлов, Владислав Станіславович; Viesielov, Vladyslav; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Розвиток стратегії PrivateLabel (приватна марка) став значним явищем у світовій економіці. Ця стратегія полягає у випуску товарів з використанням власного бренду роздрібного магазину або мережі магазинів, замість того, щоб ...
  • Антіпова, Ольга Михайлівна; Antipova, Olha; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    В даному матеріалі розглянуто використання нейромаркетингу у брендингу, застосування його принципів на практиці. Також розглянуто переваги та недоліки у цього методу,подальші перспективи розвитку нейромаркетингув світі і, ...
  • Курамшина, Олена Олександрівна; Kuramshyna, Olena; Скрипник, Наталія Анатоліївна; Skrypnyk, Nataliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Робота присвячена основним помилкам бізнес-компаній під час формування кадрового резерву. На сьогоднішній день, в умовах невизначеності вимоги до кваліфікаційної підготовки як персоналу компаній, так і резерву кадрів дедалі ...
  • Кравченко, Вікторія Миколаївна; Kravchenko, Victoria; Швидя, Євгеній Олександрович; Shvydia, Yevhenii; Продіус, Юлія Іванівна; Рrodius, Yuliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Event-менеджмент є однією з найбільш складних динамічних галузей, яка вимагає ефективної організації інформаційно-аналітичної діяльності для успішного проведення різноманітних заходів, таких як конференції, виставки, ...
  • Венгеренко, Аліса Вячеславівна; Vengerenko, Alisa; Продіус, Юлія Іванівна; Prodius, Juliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Робота присвячена event-менеджменту та його особливостям у туристичній галузі. Розглядаються перспективи розвитку цього напряму діяльності. Було проаналізовано особливості, які необхідно отримати в процесі реалізації всіх ...