Стаття присвячена дослідженню теоретично-методичних основ
розробки інноваційного проекту в будівельній сфері України.
Розглянуто теоретичні аспекти маркетингових інновацій та
проаналізовано існуючі методи визначення потенційних споживачів,
проаналізовано ринок малоповерхового будівництва у контексті
діагностування переваг цільових споживачів. Розроблена методологія
пошуку потенціальних споживачів інноваційного проекту продукту у
вигляді алгоритму, що поєднує існуючі підходи до сегментації
властивостей з сучасними методами, заснованими на змінних і
психографічних характеристик щодо підвищення рівня персоналізації та
залучення цільового споживача до маркетингових комунікацій
будівельних компаній. Розроблено методологічний підхід до виявлення
потенційних споживачів продукту інноваційного проекту в будівельній
сфері України. Сформована концепція та основні етапи проекту
будівництва котеджного селища з використанням інноваційних
технологій, проведено оцінку ризиків та ефективності проекту для
ключових учасників. Отримані практичні результати можуть бути
використані вітчизняними будівельними компаніями для прийняття
управлінських рішень щодо впровадження інновацій у власні проекти та
більш ефективної комерціалізації інноваційної продукції на ринку
нерухомості, що сприятиме оптимізації бізнес-процесів, скороченню
витрат і термінів будівництва, підвищенню якості житла для кінцевого
споживача.
The article is dedicated to the study of the theoretical and
methodological foundations of innovative project development in the
construction sector of Ukraine. Theoretical aspects of marketing innovations
have been considered and existing methods of identifying potential
consumers have been analyzed, the low-rise construction market was
analyzed in the context of diagnosing the preferences of target consumers. A
methodology for finding potential consumers of an innovative product
project has been developed in the form of an algorithm that combines
existing approaches to the properties segmentation with modern methods
based on variables and psychographic characteristics to increase the level of
personalization and attract the target consumer to the marketing
communications of construction companies. A methodological approach to
identifying potential consumers of the product of an innovative project in the
construction sector of Ukraine has been developed. The concept and main
stages of the project for the construction of a cottage village using innovative
technologies were formed, and an assessment of the risks and effectiveness of
the project was carried out for key participants. The obtained practical results
can be used by domestic construction companies to make management
decisions regarding the innovations introduction into their projects and more
effective commercialization of innovative products on the real estate market,
which will contribute to the business processes optimization, construction
costs, and terms reduction, and housing quality improvement for the end
consumer.