В статті розглядається використання мультисенсорного маркетингу компаніями як стратегії для підвищення залученості споживачів . Аналізуються сучасні наукові підходи до визначення
концепції мультисенсорного маркетингу та його
впливу на споживацьку поведінку .Формуються
ключові характеристики та принципи, які повинні враховувати компанії при впровадженні стратегій
у своїх кампаніях . Стаття містить перелік вимог до
ефективного використання мультисенсорного маркетингу,які включають цілеспрямоване застосування різних стимулів для залучення уваги
споживачів, підвищення їхньої емоційної взаємодії з брендом, та створення більш глибоких та тривалих споживацьких вражень .
The article examines the use of multisensory marketing by companies as a strategy to increase consumer engagement. It analyzes modern scientific approaches to defining the concept of multisensory marketing
and its impact on consumer behavior.The key characteristics and principles that companies should take
into account when implementing strategies in
their campaigns are formed. The article contains a list of
requirements for the effective use of multisensory
marketing, which include the targeted use of various
stimuli to attract consumers' attention,increase their
emotional interaction with the brand, and create deeper and longer consumer impressions.