eONPUIR

Використання мультисенсорного маркетингу компаніями для підвищення залученості споживачів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Войнаровська, Наргіза Алімівна
dc.contributor.author Voinarovska, Narhiza
dc.contributor.author Панченко, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Panchenko, Maria
dc.date.accessioned 2024-12-23T16:09:58Z
dc.date.available 2024-12-23T16:09:58Z
dc.date.issued 2024-05-23
dc.identifier.citation Войнаровська, Н. А. Використання мультисенсорного маркетингу компаніями для підвищення залученості споживачів / Н. А. Войнаровська, М. О. Панченко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2024. – № 4 (74). – С. 13–19. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14807
dc.description.abstract В статті розглядається використання мультисенсорного маркетингу компаніями як стратегії для підвищення залученості споживачів . Аналізуються сучасні наукові підходи до визначення концепції мультисенсорного маркетингу та його впливу на споживацьку поведінку .Формуються ключові характеристики та принципи, які повинні враховувати компанії при впровадженні стратегій у своїх кампаніях . Стаття містить перелік вимог до ефективного використання мультисенсорного маркетингу,які включають цілеспрямоване застосування різних стимулів для залучення уваги споживачів, підвищення їхньої емоційної взаємодії з брендом, та створення більш глибоких та тривалих споживацьких вражень . en
dc.description.abstract The article examines the use of multisensory marketing by companies as a strategy to increase consumer engagement. It analyzes modern scientific approaches to defining the concept of multisensory marketing and its impact on consumer behavior.The key characteristics and principles that companies should take into account when implementing strategies in their campaigns are formed. The article contains a list of requirements for the effective use of multisensory marketing, which include the targeted use of various stimuli to attract consumers' attention,increase their emotional interaction with the brand, and create deeper and longer consumer impressions. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject маркетинг en
dc.subject споживацька залученість en
dc.subject поведінкова реакція en
dc.subject маркетингові стимули en
dc.subject психологія споживання en
dc.subject marketing en
dc.subject consumer engagement en
dc.subject behavioral response en
dc.subject marketing stimuli en
dc.subject consumer psychology en
dc.title Використання мультисенсорного маркетингу компаніями для підвищення залученості споживачів en
dc.title.alternative Utilization of multisensory marketing by companies to enhance consumer engagement en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 13 en
opu.citation.lastpage 19 en
opu.citation.issue 4 (74) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию