eONPUIR

Аудіомаркетинг: інструменти, перспективи, прогресивний світовий досвід

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Губарєва, Юлія Андріївна
dc.contributor.author Hubarieva, Yuliia
dc.date.accessioned 2017-03-09T07:35:45Z
dc.date.available 2017-03-09T07:35:45Z
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.citation Губарева, Ю. А. Аудіомаркетинг: інструменти, перспективи, прогресивний світовий досвід / Ю. А. Губарева // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 4 (20). – С. 65–70. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No4/65-70.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1535
dc.description.abstract The article covers the essence and main aspects of the features of audiomarketing , structured and summarized its main tools, developed the classification of these instruments systemated international experience of using sounds in the marketing of the leading enterprises in various industries, including automotive companies. en
dc.description.abstract В статье раскрыта сущность и основные аспекты аудиомаркетинга, обобщены и структурированы его основные инструменты, разработана классификация этих инструментов, систематизирован мировой опыт использования звуков в маркетинговой деятельности ведущих предприятий различных отраслей, в том числе и автомобилестроительных предприятий. en
dc.description.abstract У статті розкрита сутність та основні аспекти аудіомаркетингу, узагальнені та структуровані його основні інструменти, розроблена класифікація цих інструментів, систематизований світовий досвід використання звуків у маркетинговій діяльності провідних підприємств різних галузей, в тому числі й автомобілебудівних підприємств. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject аудіомаркетинг; en
dc.subject інструменти аудіомаркетингу; en
dc.subject класифікація інструментів аудіо маркетингу; en
dc.subject застосування аудіомаркетингу; en
dc.subject перспективи аудіомаркетингу. en
dc.subject audiomarketing; en
dc.subject audiomarketing tools; en
dc.subject classification of audiomarketing tools; en
dc.subject application of audiomarketing; en
dc.subject perspectives of audiomarketing. en
dc.subject аудиомаркетинг; en
dc.subject инструменты аудиомаркетинга, en
dc.subject классификация инструментов аудиомаркетинга; en
dc.subject применение аудиомаркетинга; en
dc.subject перспективы аудиомаркетинга. en
dc.title Аудіомаркетинг: інструменти, перспективи, прогресивний світовий досвід en
dc.title.alternative Audiomarketing: tools and prospects, progressive world experience en
dc.type Article en
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 65 en
opu.citation.lastpage 70 en
opu.citation.issue №4(20), 2015 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию