eONPUIR

Marketing research based on the use of information and communication technologies

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Oklander, Tetyana
dc.contributor.author Окландер, Тетяна Олегівна
dc.date.accessioned 2017-03-10T06:50:17Z
dc.date.available 2017-03-10T06:50:17Z
dc.date.issued 2015-04
dc.identifier.citation Oklander, T. O. (2015). Marketing research based on the use of information and communication technologies. ECONOMICS: time realities, 4 (20), 88–95. en
dc.identifier.citation Oklander, T. O. Marketing research based on the use of information and communication technologies / Т. О. Oklander // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2015. – № 4 (20). – Р. 88–95.
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No4/88-95.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1548
dc.description.abstract The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities of technology and the algorithm Big Data in the study and analysis of semi-structured and unstructured data. The methods of data processing when working with large databases. The necessity of the use of modern methods of marketing research based on information technologies in enterprises. en
dc.description.abstract Розглянуто причини зниження ефективності традиційних методів маркетингових досліджень. Виділено атрибути і функції соціальних мереж при проведенні маркетингових опитувань. Розглянуто можливості та алгоритм технології Big Data в дослідженні та аналізі напівструктурованих і неструктурованих даних. Наведено методи для обробки інформації при роботі з великими базами даних. Обґрунтовано необхідність використання сучасних методів маркетингових досліджень, що грунтуються на інформаційних технологіях, в діяльності підприємств. en
dc.description.abstract Рассмотрены причины снижения эффективности традиционных методов маркетинговых исследований. Выделены атрибуты и функции социальных сетей при проведении маркетинговых опросов. Рассмотрены возможности и алгоритм технологии Big Data в исследовании и анализе полуструктурированных и неструктурированных данных. Приведены методы для обработки информации при работе с большими базами данных. Обоснована необходимость использования современных методов маркетинговых исследований, основанных на информационных технологиях, в деятельности предприятий. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject information economy en
dc.subject marketing research en
dc.subject social networks en
dc.subject technology Big Data en
dc.subject інформаційна економіка en
dc.subject маркетингові дослідження en
dc.subject соціальні мережі en
dc.subject технологія Big Data en
dc.subject информационная экономика en
dc.subject маркетинговые исследования en
dc.subject социальные сети en
dc.subject технология Big Data en
dc.title Marketing research based on the use of information and communication technologies en
dc.title.alternative Маркетингові дослідження на основі використання інформаційно-комунікативних технологій en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 88 en
opu.citation.lastpage 95 en
opu.citation.issue № 4 (20), 2015 en
opu.staff.id t.o.oklander@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию