eONPUIR

Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Замлинська, Ольга Володимирівна
dc.contributor.author Zamlynska, Olha
dc.date.accessioned 2017-03-10T07:08:22Z
dc.date.available 2017-03-10T07:08:22Z
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.citation Замлинська, О. В. Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу / О. В. Замлинська // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 4 (20). – С. 129–135. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No4/129-135.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1550
dc.description.abstract У статті представлено можливості впровадження інноваційних маркетингових технологій на рівні підприємств з використанням ІТ-технологій. Неможливість реалізації стратегії розвитку підприємства в перспективі без дієвої маркетингової політики обумовлена необхідністю вміло просувати товари на ринку. В умовах необхідності жорсткої економії витрат виникає потреба в пошуку нетрадиційних маркетингових технологій, які дозволять отримати максимальні вигоди. З урахуванням переваг застосування ІТ-технологій у розвитку бізнесу розроблено програму маркетингової діяльності для фітнес- клубу, що дозволяє окреслити можливості постійної модернізації послуг та їх якісної реклами. en
dc.description.abstract The article presents the possibility of implementing innovative marketing technologies at the enterprises, which use IT technologies. Inability to implement the strategy development of the company in the long term without an effective marketing policy due to the need to promote skillful goods on the market. In the context of the need for rigid cost saving there is a need to find non-traditional marketing techniques that will get the maximum benefits. Given the advantages of the use of IT technology in the development of the business has developed a program of marketing activities for the fitness club, which allows possible outlines of constant upgrading of services and quality of advertising en
dc.description.abstract В статье представлены возможности внедрения инновационных маркетинговых технологий на уровне предприятий с использованием ИТ-технологий. Невозможность реализации стратегии развития предприятия в перспективе без действенной маркетинговой политики обусловлена необходимостью умело продвигать товары на рынке. В условиях необходимости жесткой экономии затрат возникает потребность в поиске нетрадиционных маркетинговых технологий, которые позволят получить максимальные выгоды. С учетом преимуществ применения ИТ-технологий в развитии бизнеса разработана программа маркетинговой деятельности для фитнес-клуба, что позволяет очертить возможности постоянной модернизации услуг и их качественной рекламы. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject маркетинг en
dc.subject інноваційні маркетингові технології en
dc.subject IT-технології en
dc.subject програма маркетингової діяльності фітнес-клубу en
dc.subject marketing en
dc.subject innovative marketing technologies en
dc.subject IT technologies en
dc.subject software marketing activities fitness club en
dc.subject маркетинг en
dc.subject инновационные маркетинговые технологии en
dc.subject IT-технологии en
dc.subject программа маркетинговой деятельности фитнес-клуба en
dc.title Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу en
dc.title.alternative Innovative marketing technologies in the sphere of activity of fitness en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 129 en
opu.citation.lastpage 135 en
opu.citation.issue № 4 (20), 2015 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию