eONPUIR

Recently added

Інститут економіки та менеджменту: Recent submissions

  • Добрянська, Наталя Анатоліївна; Dobrianska, Natalia; Капелюшна, Анастасія Анатоліївна; Kapeliushna, Anastasiia (Одеський національний політехнічний університет, 2019-07-25)
    У статті проведено аналіз стану залучення інвестиційних ресурсів Одеської області, розглянуто динаміку прямих іноземних інвестицій в область по галузям та географічну структуру обсягів прямих інвестицій. Виявлено ...
  • Захарченко, Віталiй Iванович; Zakharchenko, Vitalii; Метіль, Тетяна Костянтинiвна; Metil, Tetiana (ОНПУ, 2019-08-20)
    У статті представлено точку зору щодо вирішення проблеми оцінки і обґрунтування економічних рішень відносно технічної підготовки виробництва наукоємної продукції на сучасному машинобудівному підприємстві. Представлено ...
  • Ковтуненко, Юрій Володимирович; Kovtunenko, Yurii (ОНПУ, 2019-05-22)
    У статті визначені основні переваги та проблеми застосування штучного інтелекту у системі управління підприємством. Були визначені поняття «штучний інтелект» та показані основні причини необхідності впровадження штучного ...
  • Dobrianska, Natalia; Добрянська, Наталя Анатоліївна; Torishnia, Liudmyla; Торішня, Людмила Анатоліївна (2019)
    У статті представлено основні показники соціально-економічного розвитку Одеської області. Розглянуто динаміку обсягів капітальних інвестицій регіону, досліджено динаміку прямих іноземних інвестицій в область. Виявлено ...
  • Dyskina, Anastasia; Дискіна, Анастасія Аркадіївна; Дискина, Анастасия Аркадьевна; Filippov, Volodymyr; Філіппов, Володимир Юрійович; Филиппов, Владимир Юрьевич; Malin, Oleksandr; Малін, Олександр Львович; Малин, Александр Львович (VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, 2019)
    Urban passenger transport, namely shuttles, occupies a special place in the development and functioning of the city, which is explained by its constant use of the city population. With the increase in the level of motorization, ...
  • Zabarna, Eleanora; Забарна, Елеонора Миколаївна; Забарная, Элеонора Николаевна; Averikhina, Tatiana; Аверіхіна, Тетяна Володимирівна; Аверихина, Татьяна Владимировна (2020)
    The aim of the work is to study new approaches to managing the territorial development of the Odessa region on the basis of infrastructural support for tourism entrepreneurship and the development of appropriate scientific ...
  • Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry (ОНПУ, 2020)
    Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів збуту продукції підприємств може бути типологізована ...
  • Єпіфанова, Ірина Миколаївна; Епифанова, Ирина Николаевна; Epifanova, Irina (ОНПУ, 2020)
    У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах управління ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo (ОНПУ, 2020)
    Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
  • Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Chukurna, Olena (ОНПУ, 2020)
    The article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation of intangible assets and ...
  • Кудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna (ОНПУ, 2020)
    У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній мережі, що включають: створення та налаштування ...
  • Яшкiна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Чайковська, Марина Петрiвна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Marina; Фiлатова, Вероніка Андріївна; Филатова, Вероника Андреевна; Filatova, Veronika (ОНПУ, 2020)
    The article considers the main problematic issues of application of artificial intelligence technologies in the practice of mobile marketing in Ukraine. The tendencies of development of the Internet environment in the ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna (ОНПУ, 2020)
    В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють ...
  • Атюшкіна, Вікторія Віталіївна; Атюшкина, Виктория Витальевна; Atyushkina, Victoria (ОНПУ, 2020)
    У статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури компанії і ризиків її збутової діяльності, ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Сіньковська, Вікторія Миколаївна; Синьковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Victoria (ОНПУ, 2020)
    У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку ...
  • Сіньковська, Вікторія Миколаївна; Cиньковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Viktoria (ОНПУ, 2019)
    У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори розгляду проблеми дослідження лояльності. ...
  • Окландер, Михайло Анатолiйович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Діянова, Діана Вiкторiвнa; Диянова, Диана Викторовна; Diyanova, Diana (ОНПУ, 2019)
    Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного ...
  • Яшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry (ОНПУ, 2019)
    Стаття присвячена питанню оцінки логістичних ризиків машинобудівних підприємств. За аналізом обсягів реалізації продукції всіх підгалузей та груп підприємств машинобудівної галузі отримано сезонні індекси та прогнози ...
  • Фролова, Лариса Володимирівна; Фролова, Лариса Владимировна; Frolova, Larisa; Носова, Тетяна Ігорівна; Носовая, Татьяна Игоревна; Nosova, Tetyana (ОНПУ, 2019)
    Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Marina; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia (ОНПУ, 2019)
    The article considers modern trends in the development of digital marketing in the international market. The important aspects of the influence of information technologies on the change of human everyday life and activity ...