Аннотация:
В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як
ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового
покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють споживчу поведінку.
Досліджено значення емоційного впливу історії бренду на прихильність до нього цільової
аудиторії. Визначено сутність сторітеллінгу. Розглянуто його структуру та можливі форми.
Розглянуто побудову історії за класичним прийомом «мономіф» та іншими. Розглянуто
доцільність використання піраміди нейрологічних рівнів Р. Ділтса при побудові історії.
Досліджено вплив розвитку цифрових технологій на розвиток сторітеллінгу. Розглянуто
розповсюдження його нової форми із залученням аудиторії до участі в історії та можливості
використання у сторітеллінгу сучасних тенденцій розповсюдження інтерактивних технологій.