eONPUIR

ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(32), 2017

ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(32), 2017

 

Последние добавления

  • Zhuravlova, Nataliia; Журавльова, Наталія Михайлівна; Senkevych, Bozhena; Сенкевич, Божена Андріївна (2017-06)
    Current state, main problems and prospects of development market of life insurance of Ukraine are characterized in this article. Main leaders in the national market of life insurance are determined; the dynamic of changes ...
  • Chernyshova, Liliia; Чернишова, Лілія Іванівна; Melnychenko, A.; Мельниченко, А. Г. (2017-06)
    The article examines approaches to the concept of "productivity", defined the relationship between working conditions and productivity. The work environment is considered in two aspects: the need to create safety and ...
  • Dobrianska, Natalia; Добрянська, Наталя Анатоліївна; Popovych, O.; Попович, О. М. (2017-06)
    Theoretical, methodical and applied principles of increasing the efficiency of product subcomplexes functioning have been studied and improved. The conceptual bases of increase of lifestock’s current biological assets ...
  • Bundyuk, Anatoliy; Бундюк, Анатолій Миколайович; Tsukanov, Oleksii; Цуканов, Олексій Юрійович (2017-05)
    A multi-valued interpretation of the concept of "quality" is considered, which is due to the fact that in different cases, different authors, in different circumstances, in quality refers to the abundance of various ...
  • Балан, Алла Аліджанівна; Balan, Alla; Швець, Ю. В.; Shvets, Yu. (2017-06)
    Стаття присвячена методичним засадам діагностики стану основних засобів підприємств водопостачання і водовідведення. У даній статті розглянуто методичні засади діагностики основних засобів на промислових підприємствах, ...
  • Kovtunenko, Yurii; Ковтуненко, Юрій Володимирович; Yankovska, Olha; Янковська, Ольга Андріївна (ОНПУ, 2017-09)
    The article defines the definition of "business plan of an innovative project" by some scientists. The essence of the business plan of the innovation project is clarified, its purpose and role, goals, tasks, consumer groups, ...