eONPUIR

УКРАЇНОМОВНЕ НАВЧАННЯ ІНОФОНІВ У ПОЛІЕТНІЧНИХ УМОВАХ ОДЕЩИНИ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Романова, Ольга Клавдіївна
dc.contributor.author Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна
dc.contributor.author Романова, Ольга Клавдиевна
dc.contributor.author Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна
dc.contributor.author Romanova, Olga
dc.contributor.author Kolyada-Berezovska, Tetiana
dc.date.accessioned 2019-11-15T08:13:06Z
dc.date.available 2019-11-15T08:13:06Z
dc.date.issued 2019-09
dc.identifier.citation Романова, О. К. Україномовне навчання інофонів у поліетнічних умовах Одещини / О. К. Романова, Т. Ф. Коляда-Березовська // Одеська лінгвістична школа: класичне і новітнє : колект. моногр. – Одеса : ПолиПринт, 2019. – С. 96–104. – Бібліогр.: 17 назв. ua
dc.identifier.isbn 978-966-2070-90-3
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9330
dc.description.abstract У контексті проблеми формування україномовної компетенції студентів-іноземців викладено концепцію авторів щодо розробки адаптивної системи, покликаної активувати у процесі вивчення мови емоційно-духовну складову, сполучати інтуїтивне та раціональне завдяки креативній складовій методики навчання на усіх рівнях – лексико-граматичному, текстово- дискурсивному, стилістичному. Акцентовано, що лінгвоевристичний компонент парадигми навчання українській мові дозволяє на когнітивному рівні переводити лінгвістичні знання і вміння студентів до розряду компетентностей. en
dc.description.abstract В контексте проблемы формирования украиноязычной компетенции студентов- иностранцев изложена концепция авторов по разработке адаптивной системы, призванной активизировать в процессе изучения языка эмоционально-духовную составляющую, интуитивное и рациональное благодаря креативной составляющей методики обучения на всех уровнях - лексико-грамматическом, текстово-дискурсивном, стилистическом. Акцент сделан на том, что лингвоэвристический компонент парадигмы обучения украинскому языку позволяет на когнитивном уровне переводить лингвистические знания и умения студентов в разряд компетенций. en
dc.description.abstract Within the framework of the problem of forming Ukrainian-speaking competence of foreign students, the author’s concept on developing an adaptive system aimed at activating the emotional and spiritual component in the process of language learning, intuitive and rational thanks to the creative component of teaching methods at all levels - lexical and grammatical, text-discursive, stylistic. Emphasis is placed on the fact that the linguo-heuristic component of the Ukrainian language teaching paradigm makes it possible to transform the linguistic knowledge and skills of students into the category of competencies at the cognitive level. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ПолиПринт en
dc.subject україномовне навчання інофонів en
dc.subject компетентнісна парадигма en
dc.subject лінгвоевристичний компонент en
dc.subject украиноязычное обучение инофонов en
dc.subject лингвоэвристический компонент en
dc.subject компетентностная парадигма en
dc.subject Teaching Ukrainian language to non-native speakers en
dc.subject linguo-heuristic component en
dc.subject competence paradigm en
dc.title УКРАЇНОМОВНЕ НАВЧАННЯ ІНОФОНІВ У ПОЛІЕТНІЧНИХ УМОВАХ ОДЕЩИНИ en
dc.title.alternative УКРАИНОЯЗЫЧНОЕ ОБУЧЕНИЕ ИНОФОНОВ В ПОЛИЭТНИЧЕСКИХ УСЛОВИЯХ ОДЕССКОГО РЕГИОНА en
dc.title.alternative TEACHING UKRAINIAN LANGUAGE TO NON-NATIVE SPEAKERS IN POLYETHNIC CONDITIONS OF THE ODESSA REGION en
dc.type Book chapter en
opu.kafedra Кафедра української та російської мов ua
opu.citation.firstpage 96 en
opu.citation.lastpage 105 en
opu.staff.id kolyada.berezovska@opu.ua en
opu.staff.id rok@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию