У контексті проблеми формування україномовної компетенції студентів-іноземців
викладено концепцію авторів щодо розробки адаптивної системи, покликаної активувати у
процесі вивчення мови емоційно-духовну складову, сполучати інтуїтивне та раціональне завдяки
креативній складовій методики навчання на усіх рівнях – лексико-граматичному, текстово-
дискурсивному, стилістичному. Акцентовано, що лінгвоевристичний компонент парадигми
навчання українській мові дозволяє на когнітивному рівні переводити лінгвістичні знання і вміння
студентів до розряду компетентностей.
В контексте проблемы формирования украиноязычной компетенции студентов-
иностранцев изложена концепция авторов по разработке адаптивной системы, призванной
активизировать в процессе изучения языка эмоционально-духовную составляющую, интуитивное
и рациональное благодаря креативной составляющей методики обучения на всех уровнях -
лексико-грамматическом, текстово-дискурсивном, стилистическом. Акцент сделан на том, что
лингвоэвристический компонент парадигмы обучения украинскому языку позволяет на
когнитивном уровне переводить лингвистические знания и умения студентов в разряд
компетенций.
Within the framework of the problem of forming Ukrainian-speaking competence of foreign
students, the author’s concept on developing an adaptive system aimed at activating the emotional and
spiritual component in the process of language learning, intuitive and rational thanks to the creative
component of teaching methods at all levels - lexical and grammatical, text-discursive, stylistic. Emphasis
is placed on the fact that the linguo-heuristic component of the Ukrainian language teaching paradigm
makes it possible to transform the linguistic knowledge and skills of students into the category of
competencies at the cognitive level.