Просмотр собрания по группе - Кафедры Кафедра маркетингу

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 8 по 27 из 127 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Evolution of the concept of digital marketing in the context of challenges in the fourth industrial revolutionChukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна; Konak, Yevheniia; Конак, Євгенія Іванівна
2016The formation of a marketing information system on the industrial enterpriseAtiushkina, Viktoriia; Атюшкіна, Вікторія Віталіївна
Май-2018Game marketingГончарук, Надія Русланівна; Златова, Ірина Олександрівна; Honcharuk, Nadiia; Гончарук, Надежда Руслановна; Златова, Ирина Александровна
2018Managing the enterprise competitive potential on the basis of a marketing complexAtiushkina, Viktoriia; Атюшкіна, Вікторія Віталіївна
Окт-2015The marketing information system of industrial enterprises in the context forecasting researchIvanov, Yu.; Іванов, Ю. Б.; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна
Апр-2015Marketing research based on the use of information and communication technologiesOklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна
2018Marketing research of the market of technologies of virtual and additional reality in UkraineЯшкiна, Оксана Iванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Одіноков, Роман Дмитрович; Одиноков, Роман Дмитриевич; Odinokov, Roman
2018Marketing research prospects for the development of unmanned vehicles in UkraineРадкевич, Лариса Альбертівна; Радкевич, Лариса Альбертовна; Radkevych, Larysa
2017The mechanism of formation innovations marketing potential: monographOklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна
Дек-2020Methodical approach to calculating information value in pricing policy in supply chainsOklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна
Фев-2014Methodological approaches to logistic risks assessmentOklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Yashkin, Dmytro; Яшкін, Дмитро Сергійович
2014Methodological approaches to logistic risks assessmentOklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич
Дек-2015Methods of sales forecasting in a marketing information system of the industrial enterprisesYankovoy, O.; Янковий, О. Г.; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна
Окт-2019Minimization of transportation risks in logistics by choosing a cargo delivery route with the minimal projected number of road accidentsOklander, Mikhail; Yashkin, Dmitry; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна
Июл-2019Modelling and Managing the Effect of Transferring the Dynamics of Exchange Rates on Prices of Machine-Building Enterprises in UkraineChukurna, Olena; Nitsenko, Vitalii; Kralia, Viktoriia; Sahachko, Yuliia; Morkunas, Mangirdas; Volkov, Artiom; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурная, Елена Павловна; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий Сергеевич; Краля, Вікторія; Краля, Виктория; Сахачко, Юлія; Сахачко, Юлия
Янв-2014Modelling of autmobile building enterprises’ innovations diffusionYashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна
2019Modern trends on internet marketing in the international marketКірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Marina; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia
Апр-2016New approaches to the classification of logistics costs of industrial enterprises in the conditions of globalizationChukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна
Дек-2019Pricing in the concept of cognitive marketing in the context of globalization: theoretical, methodological and applied aspectsChukurna, Olena; Nitsenko, Vitalii; Mardani, Abbas; Streimikis, Justas; Gerasymchuk, Natalia; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурная, Елена Павловна; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий Сергеевич; Мардані, Аббас; Мардани, Аббас; Стреймикис, Юстас; Герасимчук, Наталія; Герасимчук Наталья
Сен-2016Standardization and certification system of goods in the European Union: progressive experienceChukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна